18.1.17

SECRET SANTA 2016

Μια ανάρτηση που έπρεπε να είχε γραφτεί από το Δεκέμβρη...
μια και ο δικός μου Αη-Βασίλης ήταν τόσο γρήγορος, αποτελεσματικός, πειθαρχημένος και φυσικά πολύ πρωτότυπος!!!!

 Κάθε χρόνο, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, η πολυτάλαντη και πολυμήχανη Ζήνα από το efzincreations οργανώνει με μεγάλη επιτυχία μια μυστική ανταλλαγή δώρων, μεταξύ Ελληνίδων bloggers από Ελλάδα και εξωτερικό
Φέτος (δηλ. πέρσι..) πήρα και εγώ μέρος για πρώτη φορά και πραγματικά με ενθουσίασε πολύ το παιχνίδι αναμονής, μυστικότητας αλλά και δημιουργίας.
Όλες και κάθε μια ξεχωριστά κάναμε το Νοέμβριο μήνα μυστικής δημιουργίας!
Βάλαμε τη δική μας πινελιά και γούστο για να δημιουργηθούν όμορφα χειροποίητα δώρα για ανθρώπους που μπορεί
και
να μην έχουμε συναντήσει ποτέ...
Ο δικός μου secret Santa ήταν ..
(φαντάζομαι ότι οι υπόλοιπες bloggers θα καταλάβατε αμέσως!!!)
η
Χριστίνα Μακρή από το 
Το υπέροχο χρυσό δεντράκι μέσα στο μαύρο καδράκι ήταν για μένα!!!!
Χριστίνα θέλω να σε ευχαριστήσω και μέσα από το blog μου για αυτό το φανταστικό δωράκι,
αλλά και για το χρόνο που διέθεσες για να το φτιάξεις!!! 
Μαζί με το εντυπωσιακό καδράκι έλαβα όμως και ένα πολύ χρήσιμο notebook, μαζί με μικρά στολίδια και σοκολατάκια..
Τα σοκολατάκια εξαφανίστηκαν ..
απλά η φωτογραφία αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο!!!
 Το καδράκι στόλισε το τζάκι πριν μπουν ακόμα τα φωτάκια και τα υπόλοιπα χριστουγεννιάτικα..
Δυστυχώς δεν έχω άλλη φωτογραφία ,,
( έχω ξεστολίσει τώρα...)
 Τα μικρά στολιδάκια στόλισαν το φελλοδεντράκι της κόρης μου στο δωμάτιο!!! 
Ήταν αδιαπραγμάτευτη.. 
μόλις τα είδε .. 
τα άρπαξε 
και τα οικειοποιήθηκε!!!
 Όσο για τα καδράκι σου Χριστίνα 
ποιος σου είπε ότι είναι μόνο για τα Χριστούγεννα;
 Θα στολίζει τη βιβλιοθήκη μας όλο το χρόνο..
Θεωρώ ότι είναι διαχρονικό και όχι εποχικό δώρο!!!
Ξανά ευχαριστώ τα δύο κορίτσια 
για αυτό το δημιουργικό χριστουγεννιάτικο παιχνίδι, 
αλλά και ένα τρίτο για την υπέροχη ανάρτηση που έκανε προς τιμήν του μυστικού δώρου που έλαβε από εμένα!
Εννοώ την Άννα Σπαθάρη
 και το journeycreativity , 
όπου θα βρείτε το δικό μου μικρό και ταπεινό δωράκι!!!
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση
σας γλυκοφιλώ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips