27.11.16

OUR ADVENT CALENDAR 2016 - PAPER LANTERNS

Πως πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος..
ούτε που το κατάλαβα..
Είναι απίστευτο πως φεύγουν οι ημέρες, οι στιγμές.. 
και μένουν οι αναμνήσεις!!!
Για αυτό λοιπόν ας είμαστε καλά να δημιουργούμε πολλές για να μπορούμε να τις αναπολούμε με νοσταλγία, αγάπη χαρά και περηφάνια!!!

Για το advent calendar δεν έχω να πω και πολλά, μια και είναι πια <<καθεστώς>> στις περισσότερες ελληνικές οικογένειες, είτε αγοραστό, είτε χειροποίητο, που το κάνει και μοναδικό..
Εγώ προσωπικά από τότε που με θυμάμαι είχα πάντα κατά τη διάρκεια των Χριστουγεννιάτικων διακοπών, ένα από δαύτο..
  είχα βλέπετε την τύχη ή ατυχία (ο χρόνος θα δείξει..) να γεννηθώ στη Γερμανία..
Εκείνη την εποχή όμως δεν υπήρχαν τα χειροποίητα, ούτε αυτά με τα διαφορετικά δωράκια.. 
Υπήρχαν μόνο τα χάρτινα καδράκια με αριθμημένα παραθυράκια που τα άνοιγες, ψάχνοντας την ημέρα και έβρισκες ένα σοκολατάκι κάθε φορά σε διαφορετικό σχήμα!
Τι χαρά που κάναμε με τον αδερφό μου δεν λέγεται..
Αναμνήσεις που μας έδωσαν οι δικοί μου που τις κρατώ καλά φυλαγμένες και δεν τις αλλάζω με τίποτα..
Επίσης να τονίσω ότι οι χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες αυτό το διάστημα (μάλλον λίγο πιο αργά, από αρχές Δεκέμβρη και μετά..),
ήταν πάντα καθιερωμένες στο σπίτι μας..
Το τι χάρτινη γιρλάντα έβλεπες στα κουφώματα δε λέγεται...
Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν να μην το συνεχίσω 
και με την κόρη μου?
Όπως καταλαβαίνετε μου φαίνεται αδιανόητο να μην το κάνω....  
Φέτος λοιπόν το αγαπημένο μας advent calendar είναι λίγο διαφορετικό από τις προηγούμενες χρονιές.
Πολλή χαρτοκοπτική και αριθμημένα σπιτάκια 3 διαφορετικών μεγεθών, πάντα σε αποχρώσεις του κόκκινου, 
θα στολίσουν <<τελικά>> το τζάκι μας... 
αφού πρώτα γύρισαν κάθε πιθανή γωνιά - θέση του σπιτιού!!!











Θα μου πείτε τώρα .. σιγά την ιδέα.. την έχουμε ξαναδεί..
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!
Η διαφορά είναι στο ότι 
1. τα σχεδίασα εγώ..
2. επέλεξα τα διαφορετικά μεγέθη
3. επέλεξα τα διαφορετικά patterns
4.τα αρίθμησα
και 
5. και κυριώτερον θα χρησιμοποιηθούν ως φαναράκια..
 Ναι καλά διαβάσατε..


 Τα φετινά μας δωράκια θα δώσουν τη θέση τους στα led ρεσώ με μπαταρία, που θα ανάβουν κάθε απόγευμα 
και θα τα κρατάμε μέχρι το βράδυ!!!
Κανόνας του <<παιχνιδιού>> να ανάβουμε 
και όλα των προηγούμενων ημερών!!
Έτσι λοιπόν την 25η ημέρα του Δεκέμβρη 25 διαφορετικού χρώματος ρεσώ θα ανάψουν όλα μαζί, 
θα φωτίσουν τα σπιτάκια μας 
και η μαγεία των Χριστουγέννων θα εμφανιστεί απλά πολύχρωμη!!!

 Θα μου πείτε τώρα και δικαίως...
 δεν θα έχει κάποια λιχουδιά ή έστω ένα μικρό δωράκι;
Δεν ξέρω ακόμα.. αυτό έχω χρόνο να το αποφασίσω..
Άλλωστε φέτος θα έχει την ξαδερφούλα της (ίδια ηλικία..)
που θα μας έρθει από τη Θεσσαλονίκη μόνη της με το αεροπλάνο..
θα έχει την κολλητή της που θα έρθει με την οικογένειά της από το Λονδίνο
θα έχει όλες της φίλες της εδώ στην Αθήνα
θα έχει ταξιδάκι στον παππού και στη γιαγιά
θα έχει εμάς..
τι άλλο να θέλει κανείς;

 So let rhe christmas begin!!!



Αισθάνομαι ότι έρχονται σιγά σιγά οι γιορτές και ελπίζω και εύχομαι να μπορέσουμε να χαλαρώσουμε συναισθηματικά και ψυχικά..
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση
σας γλυκοφιλώ 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips